Ami az Amazon bejelentéséből kimaradt: reklám lesz minden Kindle-n
A lezárt képernyőn hirdetéseket jelenít majd meg az Amazon, ezzel a megoldással sikerül alacsonyan tartani a gépek árát.
A lezárt képernyőn hirdetéseket jelenít majd meg az Amazon, ezzel a megoldással sikerül alacsonyan tartani a gépek árát.
A Google már kiadta saját táblagépét, a Microsoft októberben tervezi a laplet (laptop+tablet) gépekkel elárasztani a piacot és a pletykák szerint az Apple idén ősszel forgalomba hozza az iPad minit, tehát a táblagép-ágazat jelentős földinduláshoz közelít – véli Matt Bolduc, a dán székhelyű globális befektetési bank, a Saxo Bank részvénypiaci elemzője.
A mobilos iparág utóbbi hónapjainak eseményeit figyelve egészen biztosnak tűnik, hogy minden platform mögött álló cég úgy gondolja: szükség van egy kisebb-nagyobb mértékben saját térképszolgáltatásra.
Felélénkülhet az európai androidos piac, ha az Amazon táblagépét és szoftverboltját is elhozza kontinensünkre.
Egyre komolyabb kérdésként merül fel, vajon tényleg az Apple iPad trónjára tör-e a Kindle Fire. Az már nem kérdés, hogy a konkurens androidos gyártóktól rendre elcsábítja a potenciális vásárlókat.
A Kindle Fire miatt egy-két millióval kevesebb iPadet adtak el karácsony előtt.
Miután nemrégiben beszámoltunk a mögöttünk hagyott esztendő IT-s kudarcairól, igazságtalanok lennénk, ha hallgatnánk...
Az IBM szuperszámítógépe az USA legjobb kvízjátékosait győzte le, a Kinect még a Guinness-rekordok könyvébe is bekerült, mint az eddigi leggyorsabban fogyó szórakoztatóelektronikai berendezés. Berobbant a piacra az Amazon Kindle Fire, a Samsung Galaxy telefonok és a Google + méltó versenytársa lett az iPhone-nak és a Facebooknak, a Windows Phone pedig új irányt mutat a Microsoftnál.
Tüzet nyitott az Amazon, persze békés módon.
Keményen bírálta sok szaklap és a tech-blog, az Amazon Kindle Fire mégis jó úton halad, hogy megszerezze az iPad mögötti második helyet.